– Müşteriye sunulacak değer, fayda, tatmin ve dolayısı ile sağlanacak müşteri memnuniyetini en öncelikli kavram olarak kabul etmek,
– Ürün ve hizmet kalitesini garanti altına alacak düzeyde girdi ve teknolojiye sahip olmak, gerekli süreçleri uygulamak, korumak ve geliştirmek,
– Ekip çalışması ve ortak akıl ile sürekli gelişim için her bir bireyin eğitimi, katkısı, memnuniyeti ve gelişimini sürekli kılmak,
– Tüm paydaşların güven duyacağı bir sistem oluşturarak; inanç, katkı ve katılımlarını sağlamak,
– Kurumumuzda katılımcı yönetim anlayışının oluşmasını sağlamak ve bu amaçla tüm proseslerimizde liderliği ve çalışan katılımını teşvik etmek.
– ISO 9001:2015 ve AS 9100D Kalite yönetim sisteminin etkinliğini sürekli denetleyerek ve gerekli görülen iyileştirmeleri gerçekleştirerek uygulanabilir şartları sağlamak ve yürütmek,
– Uluslararası standartlar düzeyinde sürdürülebilir hizmet vermek için, kurumumuzdaki tüm süreçlerde etkin kalite yönetim sistemleri oluşturmak, uygulamak, yürütmek. kalite politikamızın temel öğelerini oluşturmaktadır.